Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Intens | Navigatie | Parkeercamera | Cruise Control | Climate Control | Bluetooth |

€ 23.945,-

Bouwjaar 29-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.315 km
Deuren 5
Kenteken P-739-JZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur 1.6 E-Tech Plug-in Hybrid 160 Intens | Navigatie | Parkeercamera | Cruise Control | Climate Control | Bluetooth |


€ 23.945,-

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.315 km
Deuren 5
Kenteken P-739-JZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Occasions Assen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Duitslandlaan 2
Postcode 9403 DK
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 707500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 49 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Accu snelladen: compleet vol in 0 uur en 20 minuten

Interieur
Interieur: Donker grijs stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 32 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket:
Geldige APK 
Wensink App

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 100

Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. Deze Renault Captur van het bouwjaar 2021 heeft 51315 gelopen. Dit is een van de betere hybride auto's. Ideaal rijden door de combi van elektromotor en verbrandingsmotor! Ook LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels zijn aan boord.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen full map navigatiesysteem. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Met de audiobediening op het stuur bedient u het audiosysteem zonder uw ogen van de weg te halen. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Ook regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

De Renault Captur is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.

Wij zijn Wensink, aangenaam. In onze Wensink Winkels bent u altijd welkom. U kunt bij ons elke dag kiezen uit nieuwe auto's

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie