Bouwjaar | 29-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.169 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SRR-38 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.169 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SRR-38 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Zuidwolde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 2 |
Postcode | 7921 JR |
Plaats | Zuidwolde Dr |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 356687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterzuidwolde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2007 - dec 2009
Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 386 x 167 x 161 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 989 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 1.160 kg (ongeremd 540 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
rijdt en schakelt goed
boekjes erbij
2 originele sleutels
nap pas erbij
apk 3-2025
geen afleverkosten
inruil mogelijk
whatsapp nummer 0626053162
Als u deze Citroën C3 wilt wegzetten als een kleine auto, heeft u volkomen gelijk. Parkeren was namelijk nog nooit zo gemakkelijk. En dan hebben we het nog niet eens over z'n lage gebruikskosten, wegenbelasting en brandstofverbruik. Met zijn pittige motor stuurt u deze auto vlot door het verkeer heen. Bij de uitrusting van deze Citroën horen onder meer in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.
In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.