Bouwjaar | 09-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.283 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TX-818-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
€ 39.964,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.283 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TX-818-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobility Service Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJssel 5 |
Postcode | 2491 BW |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 4871441 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.64a.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.708 kg
Laadvermogen: 722 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stoelverwarming
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Wij selecteren alleen de allerbeste ex-leaseauto's, die uitvoerig door ons worden gecontroleerd en technisch 100% zijn. Koop rechtstreeks bij de leasemaatschappij tegen een scherpe prijs!
Deze auto wordt u aangeboden door leasemaatschappij Mobility Service, met vestigingen in Den Haag en in Eelde (Drenthe). Wij selecteren alleen de allerbeste ex-leaseauto's voor de particuliere verkoop. Dat betekent ex-leaseauto's die uitvoerig door ons worden gecheckt, in topstaat zijn en technisch 100%. Onze auto's hebben een lage kilometerstand en de volledige onderhouds- en schadehistorie is inzichtelijk. Wij hanteren geen afleverkosten of andere verborgen kosten: onze prijzen staan vast en zijn inclusief BTW en de wettelijke garantie. Inruil of financiering is mogelijk. Meer informatie is te vinden op onze website, waarop tevens ons actuele aanbod staat.
Heb je interesse in deze auto? Of heb je nog aanvullende vragen? Twijfel je? Neem dan gerust contact met ons op! Dit kan zowel per e-mail, per whatsapp of telefonisch. Tevens is het mogelijk om digitaal een afspraak met ons in te plannen via Skype of Zoom.
Auto financieren is mogelijk
Heb je één van onze auto's op het oog en ben je op zoek naar de juiste financierder? Dan kun je terecht bij externe partij Lender & Spender. Benieuwd naar de mogelijkheden? Laat je adviseren en neem contact met ons op.
Mobility Service
IJssel 5-7
2491 BW Den Haag
Burgemeester J.G. Legroweg 64a
9761 TD Eelde (pal tegenover Groningen Airport Eelde)
Whatsapp: 0646728013
E-mail: edwin@mobilityservice.nl
Openingstijden: op afspraak. Tijdens kantooruren
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.