Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Highline R R-Line | VIRTUAL COCKPIT | BTW | 1e EIG | LED |

€ 18.850,- incl. BTW

Bouwjaar 30-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 216.199 km
Deuren 5
Kenteken SK-289-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Highline R R-Line | VIRTUAL COCKPIT | BTW | 1e EIG | LED |


€ 18.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 216.199 km
Deuren 5
Kenteken SK-289-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

| R-Line pakket | LED verlichting | Digitaal dashboard | Navigatiesysteem | Sportstoelen | Zwarte hemelbekleding | Discover Pro multimediasysteem | DAB+ | Climate Control 3-zones | Cruise control | Parkeersensoren voor + achter | Lane Assist | Verkeersbordherkenning | 18" Originele R-Line velgen | Elektrische kofferklep | Elektrische trekhaak | Beschermmat kofferruimte | Ambient sfeerverlichting | Draadloos telefoon laden | Privacy glas | Origineel Nederlands | 1 eigenaar | BTW auto | Dealer onderhouden | 2018 | 216.199 km | EUR 18.850 incl. BTW |

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Highline Business R R-Line (125pk)

Dat de Volkswagen Tiguan zo populair is begrijpen we wel. Want naast dat het een uiterst praktische auto is als het gaat om ruimte voor alle inzittenen, kofferruimte en de hoge zit is het ook nog eens een bloedstollend mooie auto. Vooral deze nieuwe generatie. En als je het echt helemaal voor elkaar wilt hebben dan ga je voor de versie zoals deze met het zeer begeerlijke R-Line pakket. Dikke bumpers met hoogglans zwarte inzetstukken, verbrede wielkasten, dorpelverbreders en een set fraai 18" licht metalen velgen. Trouwens de LED verlichting met de fraaie LED dagrijverlichting maken het helemaal af.

Het hele gezin gelukkig want de kinderen zijn blij met alle ruimte waar ze over beschikken, mama vindt dit in alle opzichten een verantwoorde keuze en papa heeft een R-Line Tiguan met een krachtige 1.4 TSI motor en....een digitaal dashboard. Heel fraai en dit exemplaar is er mee uitgerust. Kaartweergave, grote tellers, kleine tellers, telefoon of muziek info of juist de boardcomputer, jij bepaald zelf wat je wilt zien. In het midden een groot scherm met onder meer een uitstekende audiosysteem met DAB+, Bluetooth telefonie en audiostreaming en navigatie en natuurlijk legio instelmogelijkheden. En omdat het een R-Line is zit je op heerlijk sportstoelen met prachtige bekleding en zwarte hemelbekleding. Heel erg praktisch is de elektrische trekhaak. Overigens is de kofferklep ook elektrisch bediend en er ligt ee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie