Volkswagen T-Cross BWJ 2019 1.0 TSI 116 PK Style DIGITAL DASHBOARD / APP CONNECT / APPLE CARPLAY / ANDROID AUTO / CLIMA / CRUISE / LMV / PDC / NAVI / LED-XENON / ADAPTIE
€ 15.899,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 165.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-256-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen T-Cross BWJ 2019 1.0 TSI 116 PK Style DIGITAL DASHBOARD / APP CONNECT / APPLE CARPLAY / ANDROID AUTO / CLIMA / CRUISE / LMV / PDC / NAVI / LED-XENON / ADAPTIE
€ 15.899,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 165.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-256-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jaap Dik |
Contactpersoon | Erik Dik |
Adres | Azieweg 17 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 345793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2019 - sep 2020
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Volkswagen T-Cross heeft 165076 kilometer gelopen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze T-Cross in uitstekende conditie. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, dakrails, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen in de voorstoelen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Voor het ware fingerspitzengefühl zorgt de audiobediening op het stuur. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. Is uw smartphone geschikt voor snoerloos opladen? Dan zorgt de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons weer voor een volle accu zonder snoeren en stekkers. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Boem is ho? Dat is verleden tijd. De achteruitrijcamera laat precies zien hoeveel ruimte u achter nog heeft! Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook is de auto voorzien van adaptive cruise control. Makkelijk en veilig is de keyless start. Met de elektronische sleutel op zak start u de auto met enkel een druk op de knop. Ook lederen versnellingspook, in hoogte verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bekerhouder horen to
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.