Volkswagen T-Cross 1.0 TSI STYLE
€ 24.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.220 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-283-VV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.220 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-283-VV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car and Bike |
Contactpersoon | Anis Jadib |
Adres | Industrieweg 13 |
Postcode | 7944 HT |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 215052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28761335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carandbike.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Car and Bike bied u aan,
Deze als-nieuwe Volkswagen T-Cross 1.0 Style uit 2021 met slechts 8220 aantoonbare kilometers op de teller!
Deze stijlvolle SUV is simpelweg prachtig samengesteld, het betreft hier namelijk de rijkelijk uitgeruste Style uitvoering. Deze beschikt standaard over onder andere; 2-zone Automatische Airconditioning (Climatronic), Interieur sfeerverlichting, Park Distance Control (voor + achter), Vermoeidheidsherkenning, Chroom dakreling en Elektrisch verwarmde en verstelbare buitenspiegels! Echter houdt het er hier nog niet mee op, ook is er gekozen voor het "Black design packet", Hiermee is de T-Cross uitgerust met sportieve 18-inch Koln sportvelgen, Top-Comfort Two-Tone zetels en is deze Volkswagen gelakt in het chique 'Deep Black Pearl' zwart met parel effect. En met het 20,3cm infotainment scherm zijn de mogelijkheden eindeloos.
Onder de motorkap vindt u de 1.0 TSI motor dat een vermogen van 110pk en 200Nm middels de handgeschakelde versnellingsbak naar het wegdek brengt.
Deze aandrijflijn is niet enkel krachtig genoeg om heerlijk mee te komen met het verkeer, maar ook is deze bijzonder zuinig met een gecombineerd verbruik van maar liefst 1 op 20!
Kortom is deze rijkelijk uitgeruste SUV de perfecte auto voor dagelijks vervoer, zowel in de stad als hier buiten.
Ziet u uzelf al rijden in deze deftige T-Cross? Maak dan snel een afspraak en kom langs voor een proefrit!
Zowel ons team als de koffie staat voor u klaar!
Enjoy the Ride!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.