Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life + CRUISE + NAVI + LM VELGEN
€ 15.800,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.234 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZN-072-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.234 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZN-072-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luik Emmen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 42 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 245245 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luikemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Gelieve bij serieuze interesse of vragen graag bellen (0591-245 245) i.p.v. e-mailen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer: zie onze disclaimer voor meer informatie.
Autobedrijf Luik Emmen is een familiebedrijf: familie Luik, met ruim 20 jaar ervaring in de autobranche: zie www.luikemmen.nl voor meer info over ons.
Wij zijn gevestigd in de autostraat van Emmen; te vinden op Kapitein Nemostraat 42.
Aangesloten bij het RDW voor het tenaamstellen en vrijwaren van auto's.
Doordat wij onze kosten laag houden, kunnen wij onze auto's voor zeer scherpe meeneemprijzen aanbieden. Extra afleveropties of garantie tegen meerprijs!
Bij ons:
- Betaalt u GEEN afleveringskosten, APK en tenaamstelling inbegrepen. Extra afleveropties zoals garantie, een onderhoudsbeurt of een professionele poetsbeurt zijn bij te kopen.
- Onze auto's zijn selectief ingekocht bij betrouwbare autodealers in Nederland en Duitsland en hebben bijna altijd (dealer)onderhoudshistories!
- Krijgt u altijd een reëel bod voor uw inruilauto('s), caravan of motorfiets.
- Krijgt u veel garantiemogelijkheden tegen scherpe tarieven (mits de auto niet ouder is dan 10 jaar)
- Zijn uitgebreide afleveringsmogelijkheden mogelijk zoals een onderhoudsbeurt of een professionele poetsbeurt, ook dit tegen de scherpste tarieven.
- Kunt u een auto met goede voorwaarden en lage tarieven financieren of leasen via DTC-lease (www.dtc-lease.nl of bel naar 030 - 68 68 750)
* Maandprijzen getoond op de website zijn op basis van financial lease (Een looptijd van 60 maanden en een aanbetaling/inruil van 10%), prive lease/ financieringen zijn ook mogelijk, vraag naar de voorwaarden!
Heeft u interesse of vragen neem dan contact op met 0591 245 245 (enkel bellen) ook voordat u een auto wilt bezichtigen, dit om teleurstellingen te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.