Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automaat
€ 25.445,- incl. BTW
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.305 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-466-FH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.305 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-466-FH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Veen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zendmastweg 4 |
Postcode | 9405 CE |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 333013 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Welkom bij Autobedrijf van Veen Assen, uw Hyundai en Suzuki dealer. Wij zijn een familiebedrijf dat al meer dan 35 jaar zowel particuliere als zakelijke klanten ontzorgt op het gebied van mobiliteit. Behalve voor aanschaf of (private) lease van een nieuwe Hyundai of Suzuki kunt u ook bij ons terecht voor verschillende merken jong gebruikte voertuigen.
Daarbij onderhouden en repareren wij alle merken auto's, dit doen wij onder de Bosch Car Service formule. Toevallig niet bij ons gekocht? Geen probleem u bent bij ons aftersales team van harte welkom.
Zonder meerprijs worden onze occasions standaard afgeleverd met:
- Nieuwe APK
- Professioneel reinigen van in- en exterieur
- Te naam stellen en vrijwaren
- Vloeistoffen controleren
Wenst u extra zekerheid bij aanschaf van uw occasion? Dan is het Van Veen Afleverpakket van € 645,- voor u de juiste keus.
Het Van Veen Afleverpakket bestaat uit:
- 12 maanden BOVAG garantie
- 12 maanden mobiliteitsgarantie
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema fabrikant
- Professioneel reinigen in- en exterieur
- Tenaamstellen van de aangekochte auto en het vrijwaren van het inruilvoertuig
- Een halve tank brandstof
- Airco controle
- Een waspas voor onze wasstraat t.w.v. € 10,-
- Waardecoupon voor het volgende onderhoud t.w.v. € 50,-
Hoewel we veel tijd besteden aan onze advertenties die met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, kunnen er helaas geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.