Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI BlueMotion Navigatie Cruise Airco PDC Trekhaak APK t/m 03-2025 Inruil Mogelijk
€ 2.940,-
Bouwjaar | 05-03-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 436.612 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-KVN-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI BlueMotion Navigatie Cruise Airco PDC Trekhaak APK t/m 03-2025 Inruil Mogelijk
€ 2.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 436.612 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-KVN-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2009 - dec 2010
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
Hij is klaar voor nog jaren rijplezier, deze Volkswagen Passat Variant uit 2010. Er staat 436612 kilometer op de teller. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, dakrails, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. En deze auto heeft ook audiobediening op het stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control.
Deze auto heeft een bestaande APK-keuring t/m 07-03-2025. LET OP!! Het motormanagementlampje brandt!! De auto heeft rondom een aantal gebruikerssporen!
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
AANSTAANDE ZONDAG KOOPZONDAG!!! WE ZIJN GEOPEND VAN 12:00 UUR TOT 16:00 UUR!!
Keuze uit een van de volgende afleverpakketten:
Auto Hoge Basis (GEEN GARANTIE!) € 29,50
- De auto is schoon bij aflevering (eventueel gepoetst tegen meerprijs)
- De eventueel ingeruilde auto wordt RDW gevrijwaard
- Vloeistoffen en bandenspanning zijn op peil
-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.