Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI BlueMotion navi clima cruise lmv
€ 3.999,-
Bouwjaar | 04-06-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 300.097 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-LNS-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 300.097 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-LNS-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocenter Zuidwolde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 2 |
Postcode | 7921 JR |
Plaats | Zuidwolde Dr |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 356687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterzuidwolde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2009 - dec. 2010
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 70 liter
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 4
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
rijdt en schakelt goed
boekjes erbij
nap pas erbij
apk 3-2025
2 originele sleutels erbij
geen afleverkosten
whatsapp nummer 0626053162
Gebouwd voor vele jaren rijplezier waarbij comfort en veiligheid op de eerste plaats staan, dat is deze typisch Duitse Volkswagen Passat Variant. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het start-stop systeem is een beproefde manier om het brandstofverbruik verder te reduceren. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Dankzij de spraaksturing bedient u verschillende functies zonder uw handen van het stuur te halen. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem met harde schijf brengt u trefzeker ter plekke! Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren voor en achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurv
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.