Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Elegance Business R-Line Pano Clima LED AUT Trekhaak LMV Virtual Cockpit
€ 30.264,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-04-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.129 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-175-RH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Elegance Business R-Line Pano Clima LED AUT Trekhaak LMV Virtual Cockpit
€ 30.264,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.129 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-175-RH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobility Service Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJssel 5 |
Postcode | 2491 BW |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 4871441 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.64a.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stoelverwarming
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schadeverleden: Ja (gerepareerd)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Wij selecteren alleen de allerbeste ex-leaseauto's, die uitvoerig door ons worden gecontroleerd en technisch 100% zijn. Koop rechtstreeks bij de leasemaatschappij tegen een scherpe prijs!
Deze auto wordt u aangeboden door leasemaatschappij Mobility Service, met vestigingen in Den Haag en in Eelde (Drenthe). Wij selecteren alleen de allerbeste ex-leaseauto's voor de particuliere verkoop. Dat betekent ex-leaseauto's die uitvoerig door ons worden gecheckt, in topstaat zijn en technisch 100%. Onze auto's hebben een lage kilometerstand en de volledige onderhouds- en schadehistorie is inzichtelijk. Wij hanteren geen afleverkosten of andere verborgen kosten: onze prijzen staan vast en zijn inclusief BTW en de wettelijke garantie. Inruil of financiering is mogelijk. Meer informatie is te vinden op onze website, waarop tevens ons actuele aanbod staat.
Heb je interesse in deze auto? Of heb je nog aanvullende vragen? Twijfel je? Neem dan gerust contact met ons op! Dit kan zowel per e-mail, per whatsapp of telefonisch. Tevens is het mogelijk om digitaal een afspraak met ons in te plannen via Skype of Zoom.
Auto financieren is mogelijk
Heb je één van onze auto's op het oog en ben je op zoek naar de juiste financierder? Dan kun je terecht bij externe partij Lender & Spender. Benieuwd naar de mogelijkheden? Laat je adviseren en neem contact met ons op.
Mobility Service
IJssel 5-7
2491 BW Den Haag
Burgemeester J.G. Legroweg 64a
9761 TD Eelde (pal tegenover Groningen Airport Eelde)
Whatsapp: 0646728013
E-mail: edwin@mobilityservice.nl
Openingstijden: op afspraak, tijdens kantooruren
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.