Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE trekhaak, navi, cruise, stoelverw
€ 12.250,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 216.300 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HP-849-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 216.300 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HP-849-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Veggel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruizemunt 22 |
Postcode | 7892 AB |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 564696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanveggel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2015 - sep 2018
Modelcode: B8
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Noem eens een Duits B-merk? Kennen ze niet. Uitstekende auto's, al vele decennia lang. Dat geldt ook voor deze. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Passat Variant is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. Met deze motor haalt u veel kilometers uit een tank brandstof. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare voorstoelen, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Harder en zachter met een druk op de knop: de audiobediening op het stuurwiel maakt het mogelijk. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed. Een handige optie is de keyless entry: de Volkswagen Passat Variant opent automatisch alle sloten zodra u dichtbij bent. Ook automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en versnellingspook en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg. Met voorzieningen als autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Bij de auto's zijn eventuele afleveringspakketten aanwezig die starten vanaf € 495,-.
Dat is inclusief nieuwe apk, kleine beurt en vloeistoffen controle.
Openingstijden : Maanda
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.