Volkswagen Jetta 1.4 TSI Comfortline,Automaat,Airco,Navi,trekhaak
€ 7.499,-
Bouwjaar | 13-01-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.097 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | PZ-271-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.097 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | PZ-271-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Juma Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | W.A. Scholtenstraat 9B |
Postcode | 9403 AJ |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26677388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | juma-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Jetta 1.4 TSI Comfortline,Automaat,Airco,Navi,trekhaak
- Kenteken: PZ-271-N
- Merk: Volkswagen
- Model: Jetta
- APK tot: 22-10-2024
- Tellerstand: 185097 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAV
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1352 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Advance pakket
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Koplampreiniging
Pakket: Vario pakket
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
Pakket: Licht en zicht pakket
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Dimlichten automatisch
- Regensensor
Pakket: Executive Plus pakket
- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Autotelefoon voorbereiding
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor en achter
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Getint glas
- Getint warmtewerend glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak met afneembare kogel
- Verlaagde carrosserie
- Xenon koplampen met reiniging
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatiesysteem
- Autotelefoon voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Alcantara bekleding
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen Verwarmd
Overige
- AUX/USB ingang
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- ESP en ASR
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Isofix
- Metallic lak
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Solide en technisch hoogstaand: dat kun je van Duitse auto?s nog altijd zeggen. En die omschrijving geldt zeker
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.