Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR
€ 35.250,-
Bouwjaar | 22-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.703 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-284-GL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.703 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-284-GL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Correct |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramweg 61A |
Postcode | 9422 BM |
Plaats | Smilde |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38982322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotivecorrect.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Afmetingen (LxBxH): 4268 x 1799 x 1482 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Bandenmaat: 235-35-19
Bandenprofiel: 90%
Bandenprofiel achter: 90%
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Hoewel alle advertenties en de gegevens hierin met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Automotive Correct Bosch carservice niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Controleer daarom voor de aankoop of de informatie op internet klopt met de werkelijkheid.
OPENINGSTIJDEN
maandag t/m vrijdag 8:00 tot 17:00 uur
zaterdag 9:00 tot 16:00 uur
's Avonds op afspraak geopend
Heeft u interesse of nog verdere vragen over de auto? neem dan gerust contact met ons op via telefoon of mail.
Automotive Correct Bosch Carservice
0592-481081
0638982322
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.