Volkswagen Golf 2.0 TSI 245pk DSG GTI Keyless Leder Virtual Cockpit Head-Up Panoramadak Navigatie
€ 34.749,- incl. BTW
Bouwjaar | 08-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.392 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-003-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI 245pk DSG GTI Keyless Leder Virtual Cockpit Head-Up Panoramadak Navigatie
€ 34.749,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.392 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-003-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf P. Martens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Riegshoogtendijk 150 |
Postcode | 7913 TC |
Plaats | Hollandscheveld |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 361370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmartens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - jun 2024
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 696,3 p/m (financial lease, 60 maanden, 1 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Beschikbare afleverpakketten:
- 2. Afleverbeurt & BOVAG Garantie 12 maanden (€ 500): - een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - een aircoservice - 12 maanden Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- 1. Afleverbeurt & Martens Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): - een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - een aircoservice - 6 maanden Martens Garantie
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Kleur buitenzijde: Maansteengrijs
Deze auto rijdt u al vanaf € 696 per maand
= Bedrijfsinformatie =
- Wilt u vrijblijvend voor vertrek meer informatie over deze auto? Neem dan contact met ons op.
- Wilt u uw auto inruilen? Stuur foto's via Whatsapp of per mail, zo kunnen wij vooraf al een duidelijke indicatie geven van een bij te betalen bedrag.
Onze prijzen zijn rijklaar, wij rekenen geen afleveringskosten! Deze auto wordt afgeleverd inclusief:
- een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km
- nieuwe APK
- een aircoservice
- 6 maanden Martens Garantie
Optioneel: 12 maanden Bovag Garantie: € 500,- (enkel voor personenauto's)
Inruil van uw huidige auto is mogelijk. Informeer naar de lease-/financieringsmogelijkheden.
Deze auto wordt aangeboden door Autobedrijf Martens in Hollandscheveld. Wij zijn gespecialiseerd in de merken Volkswagen en Audi en hebben altijd ca. 180 jong- gebruikte auto's op voorraad.
Bezoek www.autobedrijfmartens.nl voor een uitgebreide fotoreportage.
Wilt u deze auto komen bekijken en/of proefrijden? Wij helpen u graag verder.
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Autobedrijf Martens
Riegshoogtendijk 150
7913 TC Hollandsch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.