Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline DSG/Automaat, NW Apk

€ 9.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-05-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.969 km
Deuren 5
Kenteken 9-TVT-77 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline DSG/Automaat, NW Apk


€ 9.250,-

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.969 km
Deuren 5
Kenteken 9-TVT-77 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autostad Assen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Blijdensteinstraat 2
Postcode 9403 AW
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40964575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 213 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4657 x 1799 x 1496 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.368 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Mooie nette goed onderhouden VW Golf Variant DSG/Automaat 1.4 Benzine bj 2014. De auto rijdt nog super goed.

Netjes onderhouden...
- Distributieriem bij 197.300 KM in 07-2022 vervangen.
- 4 goede zomerbanden
- Accu
- Airco( ijskoud)
- etc



Auto rijdt super en is ook nog zuinig met brandstof,energielabel A.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Autostad Assen,
Om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig om eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
( telefonisch bereikbaar)
vanaf 09.00 uur t/m 21.00 uur, 06-40964575
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Buiten onze werktijden bent u ook van harte welkom, echter alleen op afspraak. Voor meer informatie, vragen of afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen.
Inruil van uw huidige auto of motor mogelijk tegen handelsprijzen.
Wij zijn een RDW erkend Autobedrijf.
((BEKIJK OOK AL ONZE OVERIGE ADVERTENTIE'S))
Met vriendelijk groet,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie