Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI-160 pk - Navi-PDC-Stoelverw-

€ 15.950,-

Bouwjaar 04-03-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.551 km
Deuren 2
Kenteken KR-509-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI-160 pk - Navi-PDC-Stoelverw-


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-03-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.551 km
Deuren 2
Kenteken KR-509-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket (6)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Autotrust garantie

Deze Volkswagen Golf Cabriolet komt uit 2015, werd geleverd van 01-04-2011 tot 31-05-2015 en kostte toen € 38.849,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 216 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,4 liter per 100 km en hij weegt 1384 kg. De APK is geldig tot 28-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
*****
Als je gaat voor kwaliteit zonder compromis, dan is deze Volkswagen Golf Cabriolet een auto voor jou. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Cabriolet, bijvoorbeeld. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. De comfortstoelen geven precies de juiste ondersteuning voor rug en schouders. Het blijft een indrukwekkend schouwspel als de elektrisch bedienbare kap opent en sluit. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.
*****
Tijdens de rit bedient u het audiosysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Natuurlijk behoren centrale deurvergre

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie