Volkswagen Golf 1.4 TSI COMFORTLINE
€ 15.500,-
Bouwjaar | 01-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.483 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XK-470-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.483 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XK-470-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car and Bike |
Contactpersoon | Anis Jadib |
Adres | Industrieweg 13 |
Postcode | 7944 HT |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 215052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28761335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carandbike.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Op zoek naar een sportieve en stijlvolle cabrio die het hele jaar door een glimlach op uw gezicht tovert? Dan is deze prachtige Volkswagen Golf Cabrio 1.4 TSI met slechts 97.000 km op de teller een niet? te? missen? kans!
Ontdek de vrijheid van open rijden met deze prachtige, goed onderhouden Volkswagen Golf Cabrio. Met een krachtige 1.4 TSI motor koppelt deze auto efficiÃ"ntie aan dynamische prestaties, waardoor u kunt genieten van elk ritje, of het nu om een snelle sprint naar de stad gaat of een relaxte tocht langs de kust.
De Golf Cabrio staat bekend om zijn betrouwbaarheid en bouwkwaliteit, en met nog geen 100.000 kilometer op de teller heeft deze auto nog een lange weg te gaan.
De cabriokap opent naadloos, zodat u binnen enkele seconden kunt overschakelen van een comfortabele coupé naar een opwindende cabrio, perfect voor die zonnige dagen of heldere sterrennachten.
Voor meer informatie en om deze mooie cabrio zelf te ervaren, nodigen wij u graag uit voor een proefrit. Voel de wind door uw haren, ervaar de kracht en finesse van deze Volkswagen Golf Cabrio en laat u overtuigen door de charme en rijplezier die deze auto te bieden heeft.
Neem contact met ons op voor meer informatie, gedetailleerde foto's of het plannen van een bezichtiging en proefrit.
Uw toekomstige auto wacht op u!
Enjoy the ride!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.