Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline BlueMotion | Radio CD | Airco | Cruise Control

€ 4.448,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 238.644 km
Deuren 5
Kenteken 82-SBJ-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline BlueMotion | Radio CD | Airco | Cruise Control


€ 4.448,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 238.644 km
Deuren 5
Kenteken 82-SBJ-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Leeuwen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 18
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2010 - mei 2013
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 178 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Ontdek de ultieme combinatie van stijl en efficiëntie met de Volkswagen Golf Variant!
Uitgerust met de zuinige 1.2 TSI motor biedt deze wagen niet alleen indrukwekkende prestaties, maar ook een opmerkelijk laag brandstofverbruik.
Met de gedetailleerde onderhoudsboekjes aanwezig, ben je verzekerd van een goed onderhouden voertuig.
Ervaar comfort en betrouwbaarheid in één, stap in de Volkswagen Golf Variant en laat je rijervaring naar nieuwe hoogten stijgen!

Van Leeuwen Auto's afleverpakketten

Kies voor zekerheid of meer voordeel, kies het afleverpakket dat bij u past.
Standaard worden onze auto's rijklaar aangeboden; daarnaast bieden wij afleverpakketten aan,

Hierbij onze mogelijkheden;

Van Leeuwen basis: € 195,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tennaamstellen nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.

Van Leeuwen comfort: € 295,-
o van Leeuwen basis.
o Nieuwe olie.
o Nieuw oliefilter.
o Overige vloeistoffen controleren en eventueel bijvullen.
o 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak.

Van Leeuwen premium: € 595,-
o Van Leeuwen comfort.
o Onderhoudsbeurt volgens schema.
o 3 maanden/10.000 KM volledige garantie.

Inruil of financiering zijn uiteraard mogelijk op deze auto.

= Bedrijfsinformatie =

De auto komen bekijken? Dat kan! U vindt ons aan de Kapitein Nemostraat 18 in Emmen.
Bellen alvorens u bij ons langs komt heeft onze voorkeur om teleurstelling te voorkomen.

Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 uur tot 18:00 uur.
Zaterdag: 08:30 uur tot 17:00
Zondag gesloten.

Telefoon: 0591-820350
E-mail: verkoop@vanleeuwenemmen.nl

Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 0591-820350).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie