Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Cr.control Pdc v+a

€ 5.600,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-11-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.869 km
Deuren 5
Kenteken 71-NRN-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Cr.control Pdc v+a


€ 5.600,-

Algemeen

Bouwjaar 03-11-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.869 km
Deuren 5
Kenteken 71-NRN-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kraeima Scheper
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Romhof 14
Postcode 9411 SC
Plaats Beilen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)593 - 540208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kensautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2010 - mei 2013
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 178 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.247 kg
Laadvermogen: 653 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 142 - € 160 per kwartaal

Wat er ook verandert in de automarkt, de Duitse merken blijven altijd sterk. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook aluminium dakrailing, getint glas, metallic lak, elektrisch bediende ramen en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Volkswagen Golf Variant prima parkeersensoren die u een handje helpen. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Met verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.

In de Volkswagen Golf Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling.

Weet u genoeg? Is dit de auto die u wilt? Dan kunt u hem nu gaan ervaren. Druk op de proefritknop en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie