Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion - Navi - Bluetooth - Cruise Control - APK EIND 2024

€ 8.795,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-06-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.293 km
Deuren 2
Kenteken H-444-PG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion - Navi - Bluetooth - Cruise Control - APK EIND 2024


€ 8.795,-

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.293 km
Deuren 2
Kenteken H-444-PG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Alias Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. A.F. Philipsweg 19
Postcode 9403 AC
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46981618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aliasautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.321 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

De APK is geldig tot 27-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 190,- per kwartaal.

Met zijn geweldige prestaties en dynamische uiterlijk laat deze sportieve eyecatcher het hart van veel autoliefhebbers sneller kloppen. We hebben het hier over een Volkswagen Golf Cabriolet. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Cabriolet. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. De techniek staat voor niets: het gebruiksvriendelijke dak gaat elektrisch open of dicht. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. In het begin is het even wennen, dat start-stopsysteem. Bij het eerste stoplicht, in de eerste file. Maar geloof het maar: bij de eerste tankbeurt is dat over. Al kan dat wat langer duren, want het scheelt behoorlijk in brandstof! Ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging zijn aan boord.

Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de achteruitrijcamera. Tijdens de rit bedient u het cd-wisselaar en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Deze Volkswagen is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Deze auto is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Cabriolet is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een tekort aan lucht in de banden is niet alleen riskant, maar ook duur. Het bandenspanningscontrolesysteem behoedt voor onnodige kosten en risico's. Wegrijden op een helling is kinder

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie