Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline | Navigatie | PDC | Cruise | APK 21-06-2024
€ 11.448,-
Bouwjaar | 21-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.813 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SX-536-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.813 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SX-536-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Het is een van de kernwaarden van het merk Volkswagen: veiligheid. Achter het stuur van een Volkswagen heeft u altijd de controle, u bent heer en meester en uw auto doet altijd wat u wilt. Met dat uitgangspunt is ook deze Golf Variant ontwikkeld. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf Variant is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Audiosysteem en navigatiesysteem met harde schijf zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Aan boord van deze Volkswagen Golf Variant is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, dvd-systeem, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Volkswagen Golf Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botswaarschuwing?, treedt in werking als de sensor te weinig afstand signaleert met een voor- of tegenligger. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont.
Om te beve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.