Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 245pk 1e EIG | BTW | Handgeschakeld |

€ 27.900,- incl. BTW

Bouwjaar 04-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 75.755 km
Deuren 5
Kenteken RL-103-J Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 245pk 1e EIG | BTW | Handgeschakeld |


€ 27.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 75.755 km
Deuren 5
Kenteken RL-103-J Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.309 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

| LED koplampen | Adaptieve Cruise Control | Topsport zetels | Nappa lederen bekleding | Virtual Cockpit | Panoramadak | Dynaudio high-end audio | Navigatie Discover Pro | Automatische parkeerassistent | Achteruitrijcamera | Voorruitverwarming | Stoelverwarming | Afgevlakt stuurwiel GTI | 18" Originele GTI lichmetalen velgen | Zwarte hemelbekleding | Ambientverlichting | DAB+ digitale radio | Sperdifferentieel op vooras | Adaptief onderstel | Verkeersbordherkenning | Dodehoekdetectie | Rijbaan assistentie | Handgeschakeld ! | 100% VW dealer onderhouden | Origineel Nederlandse auto | 1 eigenaar | BTW auto | EUR 27.900 incl. BTW |

Volkswagen Golf 7 2.0 TSI GTI Performance (245pk)

Diep gezeteld in de lederen kuipstoelen, het kleine afgevlakte stuurwiel in strak in m'n handen en de blik op het bochtige asfalt. Deze Golf GTI Performance maakt van mij een adrenaline junk. Het geluid, de trekkracht wanneer de 245pk sterke turbomotor de sporen krijgt en het snaarstrakke onderstel maken van ieder afgelegde meter een speciale ervaring. Uniek en voor de echte liefhebber...dit is een zeldzame handgeschakelde versie. Love it or hate it, maar het maakt het allemaal veel leuker.
Niet de alleen de handbak maakt deze Golf GTI Performance uniek, maar eigenlijk de hele combinatie. Waar andere exemplaren ieder jaar wel door een andere coureur aan de tand is gevoeld is dit exemplaar origineel Nederlands geleverd en door de enige Nederlandse eigenaar zakelijk bereden. Derhalve is dit een BTW auto. De auto werd onlangs bij een Porsche dealer ingeruild en kwam zo bij ons terecht.

Naast alle fun die een GTI Performance biedt waan je jezelf ook in volledige luxe. Dit exemplaar is prachtig samengesteld en voorzien van de meest gewilde opties. Beginnend bij de kleurstelling. De zwarte exterieurlak - Deep Black Perleffekt - gecombineerd met de dark chrome GTI velgen met erachter de rode remzadels. Uiteaard ook de rode strip in de grill en de donker koplamp- en achterlicht units die kenmerkend zijn voor de Performance.

Het interieur is eveneens helemaal zwart. Zwart dashbo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie