Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline | CARPLAY | DAB | NAVI |
€ 14.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 15-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.757 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ST-182-L Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.757 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ST-182-L Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerdes |
Contactpersoon | H.G.H. Gerdes |
Adres | Mr Ovingkanaal OZ 1A |
Postcode | 7891 EV |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 312420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgerdes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
PRIJS IS RIJKLAAR AFGELEVERD.! INCLUSIEF BOVAG GARANTIE.!
Alle technologie in de Volkswagen Golf is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2018. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Onderweg zorgen de comfortstoelen voor een ontspannen rit. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Het stuur van deze auto heeft uiteenlopende functies. Ook om het geluid te regelen. De audiobediening op het stuur draagt daarom actief bij aan een veilige rit. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem met harde schijf aan boord wijst de juiste weg! Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Deze auto waarsch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.