Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline | TREKHAAK |

€ 15.950,-

Bouwjaar 24-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.704 km
Deuren 5
Kenteken SP-012-F Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline | TREKHAAK |


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.704 km
Deuren 5
Kenteken SP-012-F Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gerdes
Contactpersoon H.G.H. Gerdes
Adres Mr Ovingkanaal OZ 1A
Postcode 7891 EV
Plaats Klazienaveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 312420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfgerdes.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

PRIJS IS RIJKLAAR AFGELEVERD.! INCLUSIEF BOVAG GARANTIE.!

Het is een mooie auto, deze Volkswagen Golf uit 2018, hij heeft 99704 kilometer gelopen. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Relaxt rijden? Dan zijn de comfortstoelen een regelrechte extra. Ook LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter zijn aan boord.

Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Onderweg kunt u veilig genieten van het audiosysteem met DAB-radio en het navigatiesysteem. Want in deze Volkswagen bedient u ze vanaf het stuurwiel of met uw stem. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Met parkeersensoren voor en achter, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie