Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life 110 PK Automaat DSG Apple Carplay, Adaptieve Cruise, Led, Lichtmetalen velgen, All weatherbanden
€ 25.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 14-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.967 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-984-ST Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life 110 PK Automaat DSG Apple Carplay, Adaptieve Cruise, Led, Lichtmetalen velgen, All weatherbanden
€ 25.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 48.967 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-984-ST Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Totalbility B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenkamp 13 |
Postcode | 9461 VC |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 209500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.totalbility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 82 kW (111 PK)
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 82 kW (111 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Bij de bouw van de Volkswagen Golf wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Deze Volkswagen Golf denkt vooruit als u van plan bent af te slaan. De kruisend verkeer detectie calculeert en analyseert het tegemoetkomende verkeer en waarschuwt als het risico op aanrijding bestaat. Met automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen, DAB ontvangst, parkeersensoren achter en regensensor is deze auto helemaal compleet.
Deze Volkswagen biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.