Volkswagen Golf 3.2 V6 R32|Schuif/Kantel Dak||Leer|Climate Control|Automaat|Stoelverwarming
€ 12.999,-
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.676 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 29-LZF-5 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.184 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Volkswagen Golf 3.2 V6 R32|Schuif/Kantel Dak||Leer|Climate Control|Automaat|Stoelverwarming
€ 12.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.676 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 29-LZF-5 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.184 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RTO autoservice |
Contactpersoon | P Gort. |
Adres | Zuiderdiep 408 |
Postcode | 7876 AW |
Plaats | Valthermond |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rtoautoservice.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 3.2 V6 R32|Schuif/Kantel Dak||Leer|Climate Control|Automaat|Stoelverwarming
- Kenteken: 29-LZF-5
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 13-03-2025
- Tellerstand: 235676 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 3184 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 184 kW / 251pk
- Ledig gewicht: 1615 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Getint glas
- Getint warmtewerend glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Verlaagde carrosserie
- Warmtewerend glas
- Xenon koplampen
Infotainment
- Audio installatie
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Elektronische remkrachtverdeling
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Als je gaat voor kwaliteit zonder compromis, dan is deze Volkswagen Golf een auto voor jou. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een zescilinder benzinemotor. Om het af te maken is deze auto voorzien van een lederen interieur. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, in dele
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.