Volkswagen Golf 3.2 R32 4-Motion NL-auto|Schuifdak|Xenon|Konig stoelen|Milltek|Dealer onderhouden|
€ 23.950,-
Bouwjaar | 20-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.011 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 47-JV-PX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Volkswagen Golf 3.2 R32 4-Motion NL-auto|Schuifdak|Xenon|Konig stoelen|Milltek|Dealer onderhouden|
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.011 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 47-JV-PX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Henk Kelly |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterstraat 56 |
Postcode | 7963 AD |
Plaats | Ruinen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 471747 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhenkkelly.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 3.2 R32 4-Motion NL-auto|Schuifdak|Xenon|Konig stoelen|Milltek|Dealer onderhouden|
- Kenteken: 47-JV-PX
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 06-09-2024
- Tellerstand: 232011 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 3189 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: BFH
- Vermogen: 177 kW / 241pk
- Ledig gewicht: 1452 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 11.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Navigatie pakket
- Audio-navigatie full map
- DVD speler
Pakket: Winter pakket
- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Milltek catback
- Mistlampen voor
- Signaalkleur rood
- Signaalkleur zwart
- Sportonderstel
- Xenon koplampen
Infotainment
- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Afleverpakketten
Autoservice Kelly standaard aflevering
Dit pakket is inclusief 6 maanden garantie, benodigde onderhoudsbeurt, remvloeistof-service, airco-service en nieuwe APK!
Autoservice Kelly 12 maanden Bovag - €995,-
Dit pakket is inclusief 12 maanden BOVAG garantie, benodigde onderhoudsbeurt, remvloeistof-service, airco-service en nieuwe APK!
Wij zorgen er voor dat uw nieuwe auto op uw naam en geven ook een vrijwaring af voor uw in te ruilen voertuig.
Alle geadverteerde auto's op ViaBOVAG zijn inclusief het 12 maanden BOVAG-garantie pakket.
Bij Autobedrijf Henk Kelly in Ruinen bij ons bent u aan het juiste adres voor betrouwbaar en betaalbaar onderhoud reparatie en APK Tevens hebben wij altijd leuke occasions op voorraad. Staat de auto voor u er niet tussen? Dan luisteren we graag naar uw wensen en gaan we samen opzoek naar de geschikte auto!
Voor me
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.