Volkswagen Golf 2.8 VR 6 4Motion

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 267.313 km
Deuren 3
Kenteken 83-NH-SB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.792 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 267.313 km
Deuren 3
Kenteken 83-NH-SB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.792 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SG Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kosterweg 6
Postcode 7949 AM
Plaats Rogat
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45669629 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.8 VR 6 4Motion


- Kenteken: 83-NH-SB
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 26-09-2024
- Tellerstand: 267313 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 2792 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: AQP
- Vermogen: 150 kW / 204pk
- Ledig gewicht: 1373 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 10.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2


Pakket: Plus pakket

- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Alarmsysteem
- Boordcomputer

Pakket: Winter pakket

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Elektrisch schuif-/kanteldak
- Getint warmtewerend glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen
- Mistlampen voor
- Sperdifferentieel
- Xenon koplampen

Infotainment

- Audio-navigatiesysteem

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
- Velours bekleding
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling


Volkswagen Golf 2.8 VR 6 4 Motion. In zeer nette staat. Rijdt en schakelt goed. Recaro R32 interieur. Alle onderhoud historie aanwezig dealer onderhouden. Bij 241.125 km is de waterpomp vervangen en bij 227.191 is de distributie ketting vervangen.
 
Alle inruil is mogelijk bij SG Automotive

Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
financiering mogelijk, de koffie staat altijd klaar

SG Automotive
Kosterweg 6
7949 AM Rogat
+31645669629
sanderhandelonderneming@gmail.com

Openingstijden:
Wij zijn op afspraak geopend
'S avonds en 's weekends bezichtigen is mogelijk



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie