Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE
€ 66,-
Bouwjaar | 01-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.388 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JB-483-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.388 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JB-483-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABD Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Doornestraat 14a |
Postcode | 9403 AN |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84587522 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abdtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4270 x 1799 x 1449 cm
Wielbasis: 2.631 cm
Inhoud laadruimte: 272/1.162 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/55R16
Bouwjaar: 07-2015 (modeljaar 2015)
APK: 08-2023
Motorrijtuigenbelasting: €36 per maand
Benzine en elektriciteit (Plug-in hybride Phev)
2 laadbabels aanwezig (Thuis en laadpaal)
Voorzien van een grote beurt en nieuwe continental banden.
Normale accu is vervangen.
Deze GTE kan 48 km geheel elektrisch afleggen.
Benzinemotor én een elektromotor.
Juist op korte ritten is het verbruik hoog (koude motor, veel stadsverkeer) en is elektrisch rijden voordeliger voor het milieu en de portemonnee.
Sportief
De GTE heeft namelijk ook een sportieve kant! Na een druk op de knop GTE staan de besturing en versnellingsbak op scherp, opent zich een klep waardoor het sportieve motorgeluid duidelijker hoorbaar is en reageert deze rakker ongebruikelijk fel op het gaspedaal.
Executive Plus-pakket (alarmsysteem, audio-navigatie full map + hard disk, spraakbediening)
Winter-pakket (koplampreiniging, ruitensproeiers verwarmbaar, voorstoelen verwarmd)
achteruitrijcamera
adaptief demping systeem
alarm klasse 3
buitenspiegels elektrisch inklapbaar
DAB
elektrisch glazen panorama-dak
extra getint glas
interieur voorverwarmingsinstallatie
lichtmetalen velgen 18"
metaalkleur
parkeer assistent
speciale kleur
spraakbediening
zij airbag(s) achter
cruise control
electronic climate control
LED koplampen
achterbank in delen neerklapbaar, alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, armsteun achter, armsteun voor, bandenspanningscontrolesysteem, bestuurdersairbag, bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar, Bluetooth telefoonvoorbereiding, boordcomputer, buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, dakspoiler, dimlichten automatisch, elektrische ramen voor en achter, Elektronisch Sper Differentieel, Elektronisch Stabiliteits Programma, elektronische remkrachtverdeling, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, hoofdsteunen actief, knie airbag(s), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, lederen stuurwiel en versnellingspook, lendesteunen (verstelbaar), multimedia-voorbereiding, oplaadmogelijkheid, parkeersensor voor en achter, passagiersairbag, passagier
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.