Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE

€ 66,-

Bouwjaar 01-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.388 km
Deuren 5
Kenteken JB-483-P Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.388 km
Deuren 5
Kenteken JB-483-P Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Doornestraat 14a
Postcode 9403 AN
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 84587522 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.abdtrading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4270 x 1799 x 1449 cm
Wielbasis: 2.631 cm
Inhoud laadruimte: 272/1.162 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 205/55R16

Bouwjaar: 07-2015 (modeljaar 2015)
APK: 08-2023
Motorrijtuigenbelasting: €36 per maand
Benzine en elektriciteit (Plug-in hybride Phev)

2 laadbabels aanwezig (Thuis en laadpaal)
Voorzien van een grote beurt en nieuwe continental banden.
Normale accu is vervangen.

Deze GTE kan 48 km geheel elektrisch afleggen.


Benzinemotor én een elektromotor.
Juist op korte ritten is het verbruik hoog (koude motor, veel stadsverkeer) en is elektrisch rijden voordeliger voor het milieu en de portemonnee.

Sportief
De GTE heeft namelijk ook een sportieve kant! Na een druk op de knop GTE staan de besturing en versnellingsbak op scherp, opent zich een klep waardoor het sportieve motorgeluid duidelijker hoorbaar is en reageert deze rakker ongebruikelijk fel op het gaspedaal.

Executive Plus-pakket (alarmsysteem, audio-navigatie full map + hard disk, spraakbediening)
Winter-pakket (koplampreiniging, ruitensproeiers verwarmbaar, voorstoelen verwarmd)

achteruitrijcamera
adaptief demping systeem
alarm klasse 3
buitenspiegels elektrisch inklapbaar
DAB
elektrisch glazen panorama-dak
extra getint glas
interieur voorverwarmingsinstallatie
lichtmetalen velgen 18"
metaalkleur
parkeer assistent
speciale kleur
spraakbediening
zij airbag(s) achter
cruise control
electronic climate control
LED koplampen

achterbank in delen neerklapbaar, alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, armsteun achter, armsteun voor, bandenspanningscontrolesysteem, bestuurdersairbag, bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar, Bluetooth telefoonvoorbereiding, boordcomputer, buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, dakspoiler, dimlichten automatisch, elektrische ramen voor en achter, Elektronisch Sper Differentieel, Elektronisch Stabiliteits Programma, elektronische remkrachtverdeling, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, hoofdsteunen actief, knie airbag(s), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, lederen stuurwiel en versnellingspook, lendesteunen (verstelbaar), multimedia-voorbereiding, oplaadmogelijkheid, parkeersensor voor en achter, passagiersairbag, passagier

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie