Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 2014 AIRCO 230PK - Cruise control - DSG - NAVI - APK 2025 - NAP

€ 17.795,-

Bouwjaar 23-04-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.150 km
Deuren 5
Kenteken 7-TPG-51 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 2014 AIRCO 230PK - Cruise control - DSG - NAVI - APK 2025 - NAP


€ 17.795,-

Algemeen

Bouwjaar 23-04-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.150 km
Deuren 5
Kenteken 7-TPG-51 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Alias Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. A.F. Philipsweg 19
Postcode 9403 AC
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46981618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aliasautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

De APK is geldig tot 19-05-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 190,- per kwartaal.

Denk aan hoogwaardige materialen, innovatieve technische oplossingen en een markante styling... dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. En inderdaad, ook bij deze Golf vindt u alle kwaliteiten van VW weer terug. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Laat die bochten maar komen! In de sportstoelen zitten u en uw bijrijder altijd goed! Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Een technisch en comfortvergrotend hoogstandje is de elektrisch inklapbare trekhaak. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Met sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en usb-aansluiting is deze Volkswagen helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheidsassistent dat uw concentratie afneemt. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Volkswagen te reserveren.


Openingstijden: Maandag t/m zaterdag 09:00 - 17:30uur
Zondag: Mogelijk ( alleen op afspraak )

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie