Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 2014 AIRCO 230PK - Cruise control - DSG - NAVI - APK 2025 - NAP
€ 17.795,-
Bouwjaar | 23-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.150 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TPG-51 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 2014 AIRCO 230PK - Cruise control - DSG - NAVI - APK 2025 - NAP
€ 17.795,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.150 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TPG-51 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alias Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. A.F. Philipsweg 19 |
Postcode | 9403 AC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46981618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aliasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
De APK is geldig tot 19-05-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 190,- per kwartaal.
Denk aan hoogwaardige materialen, innovatieve technische oplossingen en een markante styling... dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. En inderdaad, ook bij deze Golf vindt u alle kwaliteiten van VW weer terug. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Laat die bochten maar komen! In de sportstoelen zitten u en uw bijrijder altijd goed! Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Een technisch en comfortvergrotend hoogstandje is de elektrisch inklapbare trekhaak. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Met sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en usb-aansluiting is deze Volkswagen helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheidsassistent dat uw concentratie afneemt. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Volkswagen te reserveren.
Openingstijden: Maandag t/m zaterdag 09:00 - 17:30uur
Zondag: Mogelijk ( alleen op afspraak )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.