Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD | digitale cockpit | 18 INCH | Navigatie | PANO |
€ 17.450,-
Bouwjaar | 04-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.537 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TK-275-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.537 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TK-275-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Noord Auto B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Italiëlaan 23 |
Postcode | 9403 DW |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46356012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.noordauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Wielbasis: 26 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Nette Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI Variant | 184PK | Bj2015 | 146.000 km |
Luxe uitvoering met o.a. virituele cockpit, lane assist, dodehoek detector, front assist, cruisecontrol-adaptief, 18inch nogaro lichtmetalen velgen, parkeersensoren voor en achter, lederen stuurwiel en versnellingspook, navigatie, Aux, USB, stuurwielbediening, DCC met sport en sound, f1 flippers aan het stuur, stoelverwarming, elektrisch panoramadak, automatische verlichting en ruitenwissers, automatisch dimmende binnenspiegel, LED en Xenon verlichting, elektrisch verstelbare buitenspiegels, skiluik, zwart hemel, etc.
- 2 sleutels
- km lopen nog op word in gereden (verkoop voor klant)
Geen afleveringskosten en inruil is mogelijk
meer foto's op de website!
= Bedrijfsinformatie =
Benno: 06-46356012
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze website en advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.