Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Highline | NL & NAP | NAVIGATIE | Trekhaak | APK 1-2025
€ 8.469,-
Bouwjaar | 25-06-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.917 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XBN-73 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 271.917 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XBN-73 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Vink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Amsterdamseweg 21b |
Postcode | 7764 AN |
Plaats | Schoonebeek |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30609391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryvinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2013 - mrt 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf Variant. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf Variant is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. De dieselmotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Alle audiofuncties zitten onder uw vingertoppen door de audiobediening op het stuur. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Met de climatronic airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de achteruitrijcamera. In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. De elektrisch inklapbare trekhaak blijft mooi uit het zicht als u hem niet gebruikt. Ook verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Door de hill hold control is geen helling meer een probleem om stil te staan.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Neem contact op e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.