Volkswagen Golf 1.6 FSI Clima|Cruise |CarPlay Android Navi|

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-10-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 304.934 km
Deuren 3
Kenteken 76-PR-FJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.6 FSI Clima|Cruise |CarPlay Android Navi|


€ 1.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-10-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 304.934 km
Deuren 3
Kenteken 76-PR-FJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsforlife
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voor de blanken 4C
Postcode 7963 RP
Plaats Ruinen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carsforlife.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Schade: lichte schade
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Lichte schaaf schade kan weg gepoets worden door p

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Volkswagen Golf 1.6 FS


LET OP| AIRBAG LAMPJE EN MOTORMANAGEMENT LAMPJE BRANDEN ORANJE

KM STAND 304.934 N.A.P RAPORT OP LOCATIE

RIJD EN SCHAKELT PERFECT

ORIGINELE NEDERLANDSE AUTO.

APK 31-03-2024| NIEUWE KEURING BESPREEKBAAR

Goed onderhouden met onderhoudsboekjes.


Deze Volkswagen Golf komt uit 2004, werd geleverd van 01-11-2003 tot 31-12-2008 en kostte toen € 23.508,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,6 liter per 100 km en hij weegt 1159 kg. De APK is geldig tot 31-03-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.

Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.







CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.


I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND





Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.





( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )

Voor een goede en betrouwbare auto bent u bij ons aan het juiste adres

( ( GEEN AFLEVERINGSKOSTEN ) )

Deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.

Wij houden ons bezig met INKOOP & VERKOOP van gebruikte occasions.

Wij staan bekend om onze snelle e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie