Volkswagen Golf 1.6 FSI Trendline N.A.P GTI LOOK
€ 3.250,-
Bouwjaar | 29-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.768 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 26-PS-HS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.768 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 26-PS-HS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsforlife |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voor de blanken 4C |
Postcode | 7963 RP |
Plaats | Ruinen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsforlife.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
( VOLKSWAGEN GOLF 1.6 FSI TRENDLINE )
ZEER ZUINIG IN VERBRUIK
AFNEEMBARE TREKHAAK
KM STAND 215.768 N.A.P
Rijd en schakelt perfect
Zeer goed onderhouden met onderhoudsboekjes.
(( Bijzonderheden ))
De letters 'FSI' bij de Volkswagen Golf staan voor Fuel Stratified Injection, wat betekent dat deze 1.6 directe benzine-inspuiting heeft. Een lekkere motor, die een fijne roffel produceert die zelfs bij hoge toerentallen niet gaat vervelen. Onderin pakt hij gretig op, bovenin krijgt de krachtbron het pas echt naar zijn zin. zuinig in verbruik maar toch sportief.
Deze Volkswagen Golf komt uit 2004, werd geleverd van 01-11-2003 tot 31-12-2008 en kostte toen € 27,566.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.60 liter per 100 km en hij weegt 1184 kg. De wegenbelasting bedraagt € 165.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.
Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.
CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.
I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )
Voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.