Volkswagen Golf 1.6 FSI Trendline AUTOMAAT Bj 2004, Airco, Cruise, inruil is mogelijk
€ 3.149,-
Bouwjaar | 10-08-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.658 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-PL-BD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.658 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-PL-BD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming B. Hemme |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langestraat 194 |
Postcode | 7891 GN |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51617773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.handelsondernemingbhemme.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.233 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
AUTOMAAT
Handelsonderneming B.Hemme is een bedrijf dat met name auto`s in en verkoopt.
Wij hebben regelmatig nieuw aanbod check daarom regelmatig de site voor het actuele aanbod
Misschien zoekt u een auto of ander motorvoertuig dat op het moment niet op onze site staat
neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op of stuur een mail zodat we u misschien verder kunnen helpen.
Handelsonderneming B.Hemme
Langestraat 194
7891 GN
Klazienaveen
Inruil mogelijk ook motor / boot / caravan of iets dergelijks bespreekbaar
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
www.handelsondernemingbhemme.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.