Volkswagen Golf 1.6 FSI Trendline | Airco | Cruise Control | LMV | Trekhaak | Elekt. Ramen | e APK
€ 2.745,-
Bouwjaar | 24-05-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 50-PF-KK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.6 FSI Trendline | Airco | Cruise Control | LMV | Trekhaak | Elekt. Ramen | e APK
€ 2.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 50-PF-KK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoff |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Europaweg 76B |
Postcode | 7761 AJ |
Plaats | Schoonebeek |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12547837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2003 - dec 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Goed rijdende VW Golf, de distributieketting is vervangen bij 201.148 km en hij wordt voorzien van een nieuwe APK. Wij werken uitsluitend op afspraak, bel ons dus om uw bezoek naar wens af te stemmen, ook 's avonds en in het weekend. Tel. 06-12547837 of via whatsapp wa.me/31612547837
Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merkt u achter het stuur van deze Volkswagen Golf. Het is een auto uit 2004 met 248400 kilometer op de teller. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat zie je ook aan deze Golf. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch bediende ramen, buitenspiegels in carrosseriekleur, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Je vindt in deze auto ook airconditioning. Ook is de Volkswagen uitgerust met: isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Om deze auto zelf te ervaren, hoef je alleen maar contact met ons op te nemen. Mail of bel je ons direct?
= Bedrijfsinformatie =
Leuk dat u kijkt naar onze auto! INRUIL van uw auto, motor, caravan of boot? Graag! Vragen? Bel of Whatsapp ons: 06-12547837
Het reserveren van een auto is in overleg mogelijk, een afspraak voor een proefrit is niet automatisch een reservering voor de betreffende auto!
De prijs is op basis van een netto meeneemprijs. Dat betekent dat deze prijs inclusief BTW is (tenzij het een BTW grijskenteken/bedrijfswagen betreft) en direct rijklaar is.
Verder is de prijs altijd inclusief geldige APK, tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw inruilauto. Wij hanteren geen afleverkosten. Mocht uw nieuwe auto aa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.