Volkswagen Golf 3.2 R32 250pk 6-cilinder Handbak

€ 21.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.148 km
Deuren 3
Kenteken 53-XV-KH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Volkswagen Golf 3.2 R32 250pk 6-cilinder Handbak


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.148 km
Deuren 3
Kenteken 53-XV-KH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Buist Auto's
Contactpersoon I. Buist
Adres Steenkamp 13
Postcode 9461 VC
Plaats Gieten
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 330803 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 21608746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.buist-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - dec 2008
Modelcode: V, 1K

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.050 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 257 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 8
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Zeer mooie en originele Golf R32! De Golf R32 is de opvolger van de iconische Golf VR6 en de voorloper van de huidige Golf R. De R32 is voorzien van de 250pk sterke en waanzinnig klinkende 3.2 liter 6-cilinder VR6 motor met 4Motion aandrijving (vierwielaandrijving) gekoppeld aan de relatief zeldzame handgeschakelde versnellingsbak. De Golf 5 is de laatste serie Golf waar deze motor is geplaatst voordat er werd overgestapt naar de 2.0 4-cilinder motoren, dit maakt de R32 een bijzondere auto en een toekomstige klassieker. Deze R32 is uitgevoerd in lakzwart met een zwart stoffen sportinterieur en de kenmerkende originele 18" lichtmetalen velgen met blauwe remklauwen. De R32 is voorzien van 4 nieuwe Michelin Pilot Sport banden en heeft groot onderhoud gehad, de complete historie waaronder gestempelde boekjes, diverse rekeningen, 2 sleutels en NAP zijn aanwezig. Deze R32 is BIJTELLINGSVRIENDELIJK te rijden, dit houdt in dat u als ondernemer slechts 35% bijtelling over de dagwaarde betaald!

= Bedrijfsinformatie =

Sinds 2006 kunt u bij Buist Auto's terecht voor mooie, jonge occasions met nét dat beetje extra. Na bijna 13 jaar in Assen gevestigd te zijn geweest vindt u ons tegenwoordig direct aan de "Hunebed Highway" N34 in een nieuwe en moderne showroom in Gieten met een ruime collectie jonge BOVAG occasions. Kijk voor ons aanbod op https://buist-autos.nl. Kopen of leasen? Wij helpen u graag bij uw financiering of verzorgen een passende offerte voor financial lease of operational lease? Service, onderhoud, APK en reparatie bieden wij vakkundig in onze moderne, universele en uitstekend uitgeruste werkplaats. Bij ons bent u welkom! En dat merkt u!

Direct contact met een van onze verkopers? Bel of app met Ivar Buist op 06-21608746 of Diederik Medema op 06-34273643.

[ Buist Auto's | Steenkamp 13 | 9461 VC Gieten | T (0592) 330803 | WhatsApp (algemeen) 06-58771870 WhatsApp (werkplaats) 06-23957347 ]

Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie