Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline APK 17-10-2024 NAP

€ 2.799,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 272.612 km
Deuren 5
Kenteken 19-SF-ZZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline APK 17-10-2024 NAP


€ 2.799,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 272.612 km
Deuren 5
Kenteken 19-SF-ZZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsforlife
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voor de blanken 4C
Postcode 7963 RP
Plaats Ruinen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carsforlife.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 206 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.254 kg
Laadvermogen: 596 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline

AANTAL EIGENAREN PRIVE/ZAKELIJK (1/2)

KM STAND 272.612 N.A.P RAPORT OP LOCATIE

RIJD EN SCHAKELT ALS NIEUW

ORIGINELE NEDERLANDSE AUTO.

APK 17-10-2024

Goed onderhouden met onderhoudsboekjes.


Deze Volkswagen Golf komt uit 2006, werd geleverd van 13-01-2004 tot 01-02-2008 en kostte toen € 33.519,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 206 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,9 seconden. hij weegt 1254 kg. De wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.

Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.







CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.


I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND





Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.





( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )

Voor een goede en betrouwbare auto bent u bij ons aan het juiste adres

( ( GEEN AFLEVERINGSKOSTEN ) )

Deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.

Wij houden ons bezig met INKOOP & VERKOOP van gebruikte occasions.

Wij staan bekend om onze snelle en vooral goede service. Daar draait het om bij CARSFORLIFE.

De langdurige relatie aangaan met de klant,
we weten dat we op die manier.
De meeste waarde kunnen leveren.
Wij vinden het fijn om elkaar te kennen, zodat we kunnen i

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie