Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline

€ 3.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 255.049 km
Deuren 5
Kenteken 57-RN-NK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline


€ 3.450,-

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 255.049 km
Deuren 5
Kenteken 57-RN-NK Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Otter Auto's VOF
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres 1e energieweg 16
Postcode 9301 LK
Plaats Roden
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55821400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.deotterautosroden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

APK 02-05-2025!!

Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline


- Kenteken: 57-RN-NK
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 02-05-2025
- Tellerstand: 255049 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BLF
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1331 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 15"
- Trekhaak

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Voor meerdere grote haarscherpe foto's zie onze website.Toets via Google ( otter roden)
TEL 06-55821400. www.deotterautosroden.nl

Laat u niet misleiden door de dynamische lijnen van deze auto: een Volkswagen biedt u om te beginnen veiligheid. Maar daarnaast is het ook een heerlijke auto om te rijden, zoals u zult merken als u deze Golf uitprobeert. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de rijke uitrusting horen ook 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bediende ramen, buitenspiegels in carrosseriekleur en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Een paar spetters of een donderbui? De regensensor weet het als eerste en reageert precies goed! Natuurlijk behoren automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Volkswagen, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
Een auto bekijken en een proefrit maken kan na sluitingstijd alleen bij serieuze interesse.
tenaamstelling kunnen wij dan ook gelijk voor u regelen, ook buiten kantoor uren .
Een financiering regelen, en of van te voren uitrekenen kan op onze website ( onder koptekst diensten).
Ook kunt u onder deze koptekst uw autoverzekering regelen, u krijgt d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie