Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline
€ 2.350,-
Bouwjaar | 22-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.485 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-PR-RK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.485 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-PR-RK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Enes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voltastraat 51 |
Postcode | 7903 AA |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18332892 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline
- Kenteken: 15-PR-RK
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 11-08-2024
- Tellerstand: 221485 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BAG, BLF, BLP
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1184 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 141 - 158 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 15"
- Warmtewerend glas
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Dubbele airbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Hoofd en zij airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- ABS en EBD
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Wij rekenen geen afleveringskosten.
Garantie of onderhoudsbeurt is allemaal mogelijk bij ons!
Onze Openingstijden zijn:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 tot 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 tot 15:00 uur
Zondag: Gesloten
Buiten onze openingstijden zijn wij ook open op afspraak.
Voor informatie en/of vragen kunt u bellen met 06-18332892
Inruil Mogelijk
Autobedrijf Enes
Voltastraat 51
7903 AA Hoogeveen
06-18332892
enes-e@live.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.