Volkswagen Golf Cabriolet 1.8

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-07-1997
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.831 km
Deuren 2
Kenteken RX-TX-59 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Algemeen

Bouwjaar 18-07-1997
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.831 km
Deuren 2
Kenteken RX-TX-59 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kroeze
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zweeloerstraat 9b
Postcode 7846 TE
Plaats Noord Sleen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 387070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 51226932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfkroeze.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Modelreeks: okt 1993 - dec 1997
Modelcode: III, 1E

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Wielbasis: 248 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Emissieklasse: Euro 2

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Wind in je haren, zon op je gezicht... Achter het stuur van deze cabrio is het 100% méér zomer. Deze Volkswagen Golf Cabriolet staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Cabriolet in uitstekende conditie. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Kortom: tijd voor een proefrit! Neem contact op voor een afspraak en kom het echte cabrio-gevoel ervaren.

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Auto's maken kunnen ze, die Duitsers. Al jaren. En dat merk je. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf Cabriolet is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.

De Volkswagen is standaard voorzien van: verstelbaar stuur en lederen versnellingspook.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Cabrio rijden is vrijheid voelen. Bel gauw voor een afspraak en maak een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Van harte welkom bij AUTOBEDRIJF KROEZE NOORD-SLEEN.
Voor een bezichtiging of proefrit MOET U een afspraak maken: 0591-387070.

Maak nu kennis met de 'duidelijkheid' van autobedrijf Kroeze, al ruim 20 jaar een begrip in de omgeving.
Autobedrijf Kroeze heeft goed onderhouden auto's op voorraad staan waarvan de onderhoudshistorie veelal volledig bekend is.
**** ZIE ONZE SITE VOOR MINIMAAL 20 FOTO'S ****

Kiest u voor zekerheid en betrouwbaarheid, dan bent u bij Autobedrijf Kroeze op het juiste adres.
U kunt ons via de mail (verkoop@autobedrijfkroeze.nl) benaderen of via de telefoon (0591-387070).
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG en de Nationale Auto Pas.

Autobedrijf Kroeze is nu ook te volgen via Facebook (Autobedrijf J Kroeze)en Twitter (@autojkroeze), door u aan te melden krijgt u een bericht zodra er een nieuwe occasions op onze site wordt geplaatst.

Disclaimer:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie