Volkswagen Golf 1.6-16V Oxfordst-bekr,airco,5drs,lmv,bj03,1499,-
€ 1.499,-
Bouwjaar | 21-03-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 285.505 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 01-LN-XD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 285.505 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 01-LN-XD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H. Oosting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pioniersweg 9 |
Postcode | 7826 TA |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 626838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-oosting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Iedere Volkswagen is anders, maar tegelijk zijn alle Volkswagens herkenbaar aan hun betrouwbaarheid, hun intelligente ontwerp en hun uitstekende rijkwaliteiten. Neem deze Golf bijvoorbeeld, die uitblinkt in zuinigheid en duurzaamheid. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook warmtewerend glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?Welkom bij autobedrijf Oosting voor het kopen van een mooie en goede occasion bent u hier aan het goede adres,heeft u een leuke occasions op het oog vraag dan een van onze verkopers naar de mogelijkheden.Tevens ook voor inruil van uw huidige auto en /of garantie of een financiering kunt u bij ons terecht.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.