Volkswagen Golf 2.3 V5 GTI 200PK N.A.P

€ 2.299,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-09-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 270.507 km
Deuren 3
Kenteken 42-HN-FN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.324 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Volkswagen Golf 2.3 V5 GTI 200PK N.A.P


€ 2.299,-

Algemeen

Bouwjaar 14-09-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 270.507 km
Deuren 3
Kenteken 42-HN-FN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.324 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsforlife
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voor de blanken 4C
Postcode 7963 RP
Plaats Ruinen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carsforlife.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.214 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Rood, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Volkswagen Golf 2.3 V5 GTI

Deze unieke auto rijd en schakelt perfect zoals het hoort.

Altijd goed onderhouden met onderhoudsboekjes.

4x ZGAN BANDEN

Rode remklauwen voor en achter en geventileerde remschijven achter.

km stand 270.507 met N.A.P papieren.

CARSFORLIFE OCCASIONS worden volledig en grondig gecontroleerd
schoongemaakt en rijklaar neergezet zodat u zorgeloos kunt wegrijden.

(( Bijzonderheden ))


Deze Volkswagen Golf komt uit 2001, werd geleverd van 04-09-2000 tot 01-05-2002 en kostte toen € 32,198.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2001 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 125 kW (170 PK) en een cilinderinhoud van 2324 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 280 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8.2 seconden.

= Bedrijfsinformatie =

Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.

Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.







CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.


I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND





Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.





( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )

Voor een goede en betrouwbare auto bent u bij ons aan het juiste adres

( ( GEEN AFLEVERINGSKOSTEN ) )

Deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.

Wij houden ons bezig met INKOOP & VERKOOP van gebruikte occasions.

Wij staan bekend om onze snelle en vooral goede service. Daar draai

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie