Volkswagen Golf GTE 1.4 TSI 204Pk DSG Plug-In Hybrid | MARGE/BTW Vrij | Vol Opties | Exe.Plus pakket |19LMV | NL Auto | DEALERST
€ 17.950,-
Bouwjaar | 27-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.662 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HG-891-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf GTE 1.4 TSI 204Pk DSG Plug-In Hybrid | MARGE/BTW Vrij | Vol Opties | Exe.Plus pakket |19LMV | NL Auto | DEALERST
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.662 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HG-891-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Koops B.V. |
Contactpersoon | Gert Koops |
Adres | Hoofdweg 47 |
Postcode | 7871 TC |
Plaats | Klijndijk |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 512251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokoops.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,4 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Huisgarantie afleveringspakket 2
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 3 maanden garantie op motor en transmissie, Afleverbeurt (nieuwe olie + oliefilter), Nieuwe APK, Volledige technische controle, € 20,- brandstof
Autobedrijf Koops is al meer dan 125 jaar een begrip in de regio!
Deze Volkswagen Golf GTE uitvoering is uitgerust met de mooiste opties, zoals climatronic en lichtmetalen velgen.
Exterieur
De Golf oogt uitzonderlijk netjes. De vorige eigenaar was zeer zuinig op zijn golf plug in hydrid.
Interieur
Ook van binnen ziet de golf er keurig uit. Uiteraard zijn er hier en daar wat kleine gebruikssporen, maar die storen absoluut niet. Het interieur is schoon en fris. Er is niet gerookt in de auto en er hebben geen huisdieren in gezeten.
Opties
De vele opties op deze 5 deurs golf maakt deze auto uniek. We proberen ze zoveel mogelijk te noemen;
ABS
Privacy glas
Armsteun achter
Armsteun voor
ASR
Audioinst. met CD-speler
Automatische airco
Band.sp.contr.syst.
Bestuurdersairbag
Bluetooth telefoonvoorb.
Boordcomputer
Buitensp. elektr. + verw. + inklapbaar
C.deurv. met afst.bed.
Cruise control
Dakspoiler
Elektrische ramen achter
Elektrische ramen voor
ESP
Hill hold functie
Hoofd airbag(s) a.
Hoofd airbag(s) v.
Hoofdsteunen actief
In delen neerkl. achterb.
Knie airbag(s)
LED dagrijverlichting
LED koplampen
Led. stuurw+versn. pook
Elektrisch verstelbare lendesteunen
Lichtmetalen velgen 19"
Multifunctioneel stuur
Multimedia-voorbereiding
Oplaadmogelijkheid
Passagiersairbag
Snelheidsafh. stuurbekr.
Start/stop systeem
Startblokkering
Stoel best. hoogte verst.
Stoel pass. hoogte verst.
Verstelbaar stuur
Zij airbag(s) v.
Navigatie full map + hard disk
Automatische handrem
Licht en regen sensor
Navigatie pakket
Parkeersensoren voor en achter
Enz. Enz..
Techniek
Brandstofsoort: Benzine E10
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vermogen: 110kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm (samen)
CO2-uitstoot: 37 g/km
Verbruik buiten bebouwde kom (±)1 op 17
Acceleratie (0-1
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.