Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline, Pano/Massagestoel/Vol
€ 12.950,-
Bouwjaar | 06-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-ZTJ-5 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-ZTJ-5 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Parc Fermé NL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vos van Steenwijklaan 41 |
Postcode | 7902 NN |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42120035 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.parcferme.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline, Pano/Massagestoel/Vol!
Parc fermé biedt aan deze vol uitgeruste Volkswagen Golf 7. De Golf beschikt over vele opties zoals cruise control, Stoelverwarming, rondom parkeersensoren, schuif/kantel dak, R-line 18 inch velgen, massagestoel etc.... De combinatie van de 1.4 140 pk tsi motor en de dsg versnellingsbak maakt dit een heerlijke auto om in te rijden. De Golf verkeerd in een nette staat en alles is aantoonbaar onderhouden.
Bel, whatsapp of mail gerust voor meer info!
GARANTIE:
- 6 maanden volledige garantie voor € 450,-
- 12 maandag volledige garantie voor € 950,-
CONTACT:
PARC FERME NL
Thom Reinholtd
06-15511245
De Vos van Steenwijklaan 41
7902 NN HOOGEVEEN
Info@parcferme.nl
Wij zijn 7 dagen per week geopend, uitsluitend op afspraak.
Meer foto's staan op onze website
WWW.PARCFERME.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.