Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Business Edition R 150 PK | AUTOMAAT | PANODAK | LED | STAAT |
€ 16.950,-
Bouwjaar | 12-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.815 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-292-GP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Business Edition R 150 PK | AUTOMAAT | PANODAK | LED | STAAT |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.815 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-292-GP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerdes |
Contactpersoon | H.G.H. Gerdes |
Adres | Mr Ovingkanaal OZ 1A |
Postcode | 7891 EV |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 312420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgerdes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
PRIJS IS RIJKLAAR AFGELEVERD.! INCLUSIEF BOVAG GARANTIE.!
Duitse auto's staan bekend om hun kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid. Tientallen jaren Deutsche gründlichkeit staan garant voor uitstekende rijprestaties. Dit is een goed onderhouden auto waar altijd goed voor is gezorgd. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Fun en functie wordt samengebracht in het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, zwarte hemelbekleding, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Extra opties op deze auto zijn: sportstuur met schakelpaddels, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling. De ve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.