Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 245 PK 623 KM Stoel- en Stuurverw, Navigatie, Adaptive Cruise, IQ Led
€ 32.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 06-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 623 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-195-KR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 245 PK 623 KM Stoel- en Stuurverw, Navigatie, Adaptive Cruise, IQ Led
€ 32.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 623 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-195-KR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Totalbility B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenkamp 13 |
Postcode | 9461 VC |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 209500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.totalbility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.527 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,5 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
In de jaren '70 was het Volkswagen dat met de nieuwe Golf het tijdperk van de compacte hatchback inluidde. Nu nog steeds is het merk koploper door toepassing van innovatieve techniek in een compacte, comfortabele auto. De Golf is daar een goed voorbeeld van, zoals u aan dit exemplaar kunt zien. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Deze Volkswagen Golf legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Verblinding van tegenliggers is er niet meer bij, dankzij de koplampen met matrix LED-verlichting. En toch de kwaliteit van daglicht in het donker! Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Rijden-stilstaan, rijden-stilstaan. Niks is irritanter en vermoeiender dan filerijden. Daar heeft deze Volkswagen Golf een oplossing voor: de file assistent, die met radarmeting permanent het tempo aanpast op de voorligger. Zelfs als die stopt. In het zeldzame geval van een storing weet u nog eerder dan de monteur wat er mankeert. Uw smartphone met remote services geeft direct inzicht. Voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.