Volkswagen Golf 1.4 TSI GT Sport / 5-DRS / Clima / LMV / Cruise / 2008 Zwart /
n.o.t.k.
Bouwjaar | 12-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.182 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-GTD-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.182 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-GTD-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoets Beilen |
Contactpersoon | Arthur Bagramjan |
Adres | Ossebroeken 12E |
Postcode | 9411 VR |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16519021 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoetsbeilen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Al onze auto's zijn in zeer goede staat. Bovendien poetsen en polijsten wij de auto's, zodat ze er weer uitzien als nieuw. Ook het interieur is professioneel gereinigd. Dit alles bieden wij als extra service binnen de scherpe prijs waarvoor de auto's worden aangeboden.
BEL VOOR EEN AFSPRAAK EN KOM LANGS VOOR EEN PROEFRIT.
INRUIL IS MOGELIJK.
Openingstijden:
Maandag t/m Zaterdag: 09:00 - 17:30
's avonds en zondag op afspraak mogelijk!
AUTO POETS BEILEN
Ossebroeken 12
9411 VR BEILEN
Mob: 0616519021
Tel: 0593566933
W: www.autopoetsbeilen.nl
E: info@autopoetsbeilen.nl
Disclaimer: ondanks onze inspanningen is het mogelijk dat er fouten zijn gemaakt in onze advertenties. Het is dan ook niet mogelijk rechten te ontlenen aan onze advertenties. Wij adviseren u al hetgeen u van belang acht na te vragen bij de aankoop van een auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.